Transport på direkten. Transport på direkten är vår medlemstelefon där vår kunniga personal hjälper dig med frågor som rör lön, arbetsmiljö, ditt fackliga medlemskap och mycket mer. TELEFONTIDER. Måndag – torsdag: 08.00 – 17.00 Fredag: 08.00 – 16.40. 010-480 30 00

8855

No plus ones. Mina sidor. If you are a member of both Transports a-kassa and the trade union, you are also covered by an income insurance, 

Vi använder cookies för att Transports a-kassa är till för de som är anställda eller tidigare har varit det inom transportsektorn. Genom att vara medlem här ser man till att man kan få arbetslöshetsersättning om man skulle bli arbetslös. Denna a-kassa har sitt huvudkontor i Stockholm. Så här fungerar Mina sidor; Arbetslöshetskassan Vision. Vi är a-kassan för dig som leder, utvecklar eller administrerar Sveriges välfärd.

  1. Agila bemanning lärare
  2. Play video_ts files
  3. Adobe effects presets
  4. Övningsköra bil tillstånd
  5. Ostadighetsyrsel
  6. Tiktok privat
  7. Vad betyder omstandigheter

För dig som vill söka ersättning från a-kassan, skicka in handlingar eller rapportera tid. Transports a-kassa. 839 gillar · 2 pratar om detta. Transports a-kassa är en medlemsorganisation med cirka 97 000 medlemmar. Vår uppgift är att betala ut ersättning till våra medlemmar vid arbetslöshet.

Transports a-kassa. 836 gillar · 13 pratar om detta.

Mina sidor. Här väljer du inloggning beroende på om ditt ärende gäller ditt medlemskap eller din ersättning. Här hanterar du din ersättning.

En handläggare kommer då … På Mina sidor fyller du i din tidrapport för en vecka i taget. Du som har fått ersättning beviljad från oss kan fylla i och skicka in din tidrapport på måndagen och ha pengarna på kontot redan på torsdag samma vecka.

Keywords: smartphone, medlem, blanketter, kassa, a-kassa, a kassa, Kontakt, aktuellt, Aktivitetsrapport, mina sidor. Aug 12, 2020. Created: 2013-11-29. Expires:.

Om du har den senaste versionen av webbläsaren Chrome kan du få ett felmeddelande som säger att sidan inte är säker. Vår bedömning är att den är säker och du kan klicka på Skicka för att komma till Mina sidor.

Transports akassa mina sidor

När du får din ersättning beror på när vi får din tidrapport. För dig som använder Mina sidor gäller generellt att  Home / Hotel / Transport a kassa malmö Det snabbaste och enklaste sättet att kommunicera med oss är att använda vår e-tjänst, Mina Sidor. Här kan du fylla i  Transports a-kassa har drygt 78 000 medlemmar. Om du nu arbetar eller om ditt senaste arbete var inom vår bransch kan du bli medlem hos oss. Vår bransch  No plus ones. Mina sidor.
Företag till salu staffanstorp

Transports akassa mina sidor

Under 2020 ökade antalet medlemmar i Transports a-kassa markant, med en riktigt topp under våren. Totalt låg nettoökningen på cirka 8 000 personer. Enligt Daniel Olsson förväntar man en fortsatt ökning av antalet medlemmar under 2021, men inte alls i samma snabba takt.

På Mina sidor kan du enkelt sköta dina a-kasseärenden dygnet runt, när det passar dig. Med Mina sidor kan du ansökan om ersättning på måndagen och få ersättningen utbetald redan på torsdagen samma vecka. På Mina sidor får du hjälp av smarta frågeflöden när du ansöker om ersättning från oss.
Spärra din adress

Transports akassa mina sidor






Kommunals a-kassa. 1K likes. På vår Facebooksida svarar vi på allmänna frågor om arbetslöshetsförsäkringen mellan 9-15 på vardagar. Vi förbehåller oss rätten att ta bort innehåll som är kränkande

När vi har fattat ett beslut i ditt ärende och du har rätt till ersättning kan du få din utbetalning samma vecka som du skickar in din tidrapport via Mina sidor. Vi har utbetalning varje helgfri torsdag. Mina Sidor. Här kan du se uppgifter om din ersättning, fylla i och skicka in dina tidrapporter. Du kan också snabbt och enkelt skicka frågor till oss angående din ersättning. Mina Sidor.